Pages

Love yOu oLzz

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 6 November 2011

selamat hari raya aidiladha buat semua..

assalamualaikum dan salam sejahtera..salam satu malaysia..hehe
ivy ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha buat semua rakyat malaysia terutama buat keluarga ivy yang tercinta, follower2 ivy yang tersayang dan kengkawan ivy yang setia bersama ivy..hehe
semoga hari raya haji ni memberi kita seribu kebahagiaan dan berkat dari yang maha esa.. walaupun sayu hari ivy xdapat sambut bersama keluarga tapi ivy bertuah kerana dapat menyambut raya ni dengan kawan2 untuk kali yang terakhir sebelum bakal berpisah hujung tahun ni..
hehehe.. apa yang ivy boleh katakan.. hargailah masa2 terakhir kita bersama2 rakan2.. sbb tahun depan dan tahun2 yang seterusnya kita akan mempunyai keluarga sendiri dan nikmat perayaan seperti yang kita rasakan bersama rakan2 tidak lagi dapat kita rasai..
hehe.. betul x? papun..ivy hari ni kenyang makan laksa penang, nasi himpit kuah kacang dan ketupat rendang daging..sedapnyaa... hehehe..




sedap xsedap..hehehe.. klu ivy makan nasi himpit ni.. biar penuh kuah kacangnya..baru kick! hahaha.. ma kasih kepada tuan2 rumah yang sudi menjemput ivy g beraya.. semoga Allah murahkan rezeki kalian..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...