Pages

Love yOu oLzz

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 30 October 2015

hari ini ivy nak cerita tentang persahabatan..
semua insan yang ada didunia ini.. tua, muda, miskin, kaya, gemuk, kurus,cantik,ta berapa cantik dan sebagainya pasti mempunyai sahabat masing2.. sahabat yang sentiasa ada dikala susah senang.. pahit getir kehidupan.. tahniah kepada yang ada sahabat seperti itu..
ivy ada cerita tentang persahabatan yang mungkin dikalangan rakan2 juga melalui kisah persahabatan yang sama seperti ivy..
ok.. sebelum tu.. ivy nak bagitau.. ivy ni gila games.. asal ada masa free,ivy pasti akan buka tab/ fon, main game.. dan game yang ivy main hanya 1 aje.. hihihi.. iaitu http://clashofclans.com/..
tak pernah dalam sehari ivy ta buka benda tu.. pasti akan buka walaupun hanya seminit..hihihi
ok.. nak dijadikan cerita.. ivy mengenali someone ni dari games tersebut.. msa tu tahun 2014 dan ivy baru mula berkecimpung dalam games COC.. hihi
dan kalau tak silap ivy baru TH4 time tu.. mula la knun chat dlm global.. trus dpt invite dlm 1 clan ni.. semua dlm clan tu sgt ceria dan peramah..klu tak silap time tu gegirl hanya ada 3org sahaja..
ivy jenis org yang sgt setia.. dan dduk dlm clan itu sampai sekarang..
dari COC ivy bersahabat baik dengan ahli clan tu juga.. walaupun kami berjumpa baru 2kali tapi hubungan kami sgt akrab.. dia seorang sahabat yang sgt memahami, sgt penyayang, sanggup layan kerenah ivy yang kuat merajuk dan manja, very supportive dan ivy mmg sayang sgt dgn dia..
jgn fikir bukan2..sahabat ivy ni pompuan..hihihi
banyak pula celoteh ivy kan.. bosannn..huarrrgghhhh!!
kesimpulan dari cerita ivy ni.. Allah datangkan sahabat dari pelbagai cara.. terpulang dari kita sahaja samada kita terima ataupun tidak.. erk..hihi.. ok bai
apapun.. sahabat ivy.. melody.. love you..muah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...